1 Hoe plaatst de gebruiker zijn bestelling ?

 
  • 1. Codeer uw postcode in en krijg toegang tot de aanbiedingen van pellets in uw regio.
  • 2. Kies het gewenste aanbod.
  • 3. Bestel in één klik en geniet van een gratis, kwaliteitsvolle en snelle levering.

2 Is de dienst voorgesteld door PelletsStock gratis ?

Ja, deze dienst is volledig gratis en toegankelijk voor iedereen.


3 Wanneer betaal ik mijn bestelling en aan wie ?

De kopers betalen hun bestelling aan de leverancier via overschrijving (voor de levering), in cash (bij de levering), of per Bancontact (bij de levering). De aanvaarde betalingsmethodes door iedere leverancier worden bij iedere offerte vermeld.

De gefactureerde prijs zal de getoonde prijs zijn op onze website, zonder extra kosten. Al onze prijzen bevatten de BTW en de leveringskosten. We melden ook de kost van de waarborg van het palet, die u terugkrijgt bij retour/verwisseling van het palet aan de leverancier.

Elke bestelling is inclusief gratis levering op één adres.


4 Hoe ruil ik mijn palet in na levering?

Indien de palet van een waarborg voorzien is, dan ontvangt u het bedrag bij het terugbrengen van de palet aan de leverancier. Wanneer het over een Europalet gaat, mag deze gewisseld worden door een andere palet van hetzelfde type bij de volgende levering door de leverancier van uw keuze.


5 Wat is het maximum aantal palletten die besteld kunnen worden ?

U kan van 1 tot 8 palletten bestellen. Voor grotere bestellingen contacteert u ons onmiddelijk.

Het totale gewicht van het palet net als het aantal zakken die het bevat, hangt af van iedere leverancier. Deze informatie wordt bij iedere offerte vermeld.


6 Wat is de termijn voor de levering?

Bij ontvangst van uw bestelling, wordt deze onmiddellijk doorgegeven aan de leverancier. Deze laatste neemt dan zo snel mogelijk contact met u op om u een leveringsdatum voor te stellen binnen de 15 dagen na bevestiging van uw bestelling.

In geval van dringende bestelling of bij andere vragen over de levering heeft de koper de mogelijkheid om onmiddellijk contact op te nemen met de leverancier waarvan de gegevens in de samenvattende bestellingsmail staat die hem opgestuurd werd.


7 Kan men een bestelling voor meerdere personen tegelijk plaatsen?

Elke bestelling die op deze website gemaakt wordt is geldig voor één adres, ongelijk het aantal pellets. In het geval dat u meerdere pellets wil bestellen en deze op verschillende plaatsen wil laten leveren, kunnen er aanvullende kosten bijgerekend worden door de leverancier.


8 Worden mijn pellets tot bij mijn opslagruimte geleverd?

Ja, onze leveranciers kunnen uw pellets leveren tot bij uw opslagruimte, zolang de grond vlak en geasfalteerd is. Als de grond niet vlak of verhard is (een steile straat, gras, grind...) dan zal de levering een specifieke uitrusting vereisen en zullen er bijkomende kosten aangerekend worden. 

Om het bedrag van de bijkomende kosten te berekenen raden we u aan deze met de leverancier van de pellets dat u gekozen heeft te bespreken.


9 Wat is het selectieproces van het aanbod en de aanbieders?

PelletStock kiest per merk van pellets en per provincie het aanbod waarvan de aanbieder de beste prijs voorstelt.


10 Waar zet ik me voor in bij een bestelling?

U aanvaardt de levering van de bestelde pellets aan de prijs die aangegeven is op de website en op de datum die u samen met de leverancier gekozen heeft.

Abonneer U op onze nieuwsbrieven

Blijf op de hoogte van onze promoties, abonneer u op onze nieuwsbrief